Anteeksi kesto meiän näppäimistössä oli vikaa, mutta nyt esteet on voitettu ja tarina akaa! Komentit ois tosi kivoja...

Vuosi 2009 Bai Street, Amerikka

1893251.jpg

Minun nimeni on Amanda Barris ja mitä teen metsässä keskellä ei mitään vanhempani kysyivät, kun lähdin pois kotoa. Totuus on: tiedän vanhempieni valehdelleen minulle löysin heidän kaapistaan adoptiopaperit! Auksi olin vihainen, mutta sitten huomasin paperissa präntin 'Forest' joten päätin lähteä sevittämään asiaa kaupungin metsään.

1893327.jpg

Kun saavuin metsään akoi olla pimeä. Olin  hiljalleen alkanut tottua tilanteeseeni ja yrittin kaikin keinoin päästä pois jalkakäytävältä, mutta sitten sain silmiinsä jotain, joka olisi ehkä kannattanut olla näkemättä..

1893253.jpg

Erään puun taakse oli tullut punaihoinen nahkapukuinen poika, jolla oli mustat hiukset. Jähmettyin paikoilleni ja olin hiljaa. Mitä olisin voinut tehdä?

1843305.jpg

(Anteeksi nuo huonosti näkyvät puut.) Poika tuli lähemmäs ennen kuin Amanda huomasi poika seisoi hänen edessään, silloin viimmeistään olisi kannattanut juosta...

1893343.jpg

Poika veti minut lähelleen ja suuteli minua ja itse tartuin vain kiinni niinkuin sika limppuun en ollut enää selvillä siitä mitä tein.

1843301.jpg

Sen jälkeen tunsin polvieni pettävän en tiennyt mitä tapahtui, kuinka kauvan olin tiedottomana?

1893289.jpg

Jalkakäytävälle ihmisten töllisteltäväksi tahallaan mennyt Sonilla kuitenkin huomasi Amandan ''Sisko...'' Sonilla puristi ulos suustaan. Tyttö lähti juoksemaan linnaan hakemaan kanto apua.

1893384.jpg

''Hän heräsi!'' Kuulin selvästi ikäiseni tytön äänen. ''Kerron kuningattarelle.'' Kuulin hieman vanhemman naisen äänen sanovan. ''Mi-missä minä olen?'' Kysyin tokkuraisella äänellä. ''Siellä minne kuulut, Fairy forestissa näin tarkasti.'' vanhempi tyttö sanoi ja lähti huoneesta. ''Tule puetaan sinut.'' sanoi nuorempi tyttö. Silloin vasta huomasin olevani keskellä friikkilää tytöllä oli sininen iho!

1893395.jpg

Tutustuin tyttöön nopeasti hän esitteli itsensä Muriaksi ja lähteneen tytön Donatellaksi. Hän auttoi minua pukeutumaan kauniiseen pukuun siinä oi kirjaiuja ja se oi sininen pidin puvusta. ''Mistä olette saaneet tavarat tänne metsän keskelle?'' kysyin Murialta kun hän katseli miltä näytän puvussa. ''Kaatopaikoilta, sillä käytämme ihmisten pois heittämiä tavaroita. '' Muria kertoi. Oin hirveän surullinen ja toivoin, että voisin auttaa näitä olentoja..

1893257.jpg

Kului useampi tunti ennen kuin kuningatar tuli luokseni ja Muria oli ehtinyt kertoa menneisyydestäni. Minä oli Fairy forestin prinsessa! ''Tytär..'' Kuningatar tervehti minua. ''Äiti.'' sanoin takaisin näin kyyneleen vierähtävän kuningattaren poskelle.

1893267.jpg

Hän puristi minua hirveän lujaa ja vei minut saliinsa.. tapaamaan erästä tuttua...

 

Kenet Amanda tapaa? Mitä tapahtuu seuraavaksi? Keitä oli se pieni tyttö ja punaihoinen poika? se selviää aikanaan...